Wish list I. aneb co bych chtěla přečíst do Vánoc

Na stole už se mi zase nakupila pěkná hromádka knih, které čekají na to až je vezmu do rukou a začtu se do nich. V nadpisu píši, že bych je ráda přečetla do Vánoc. Na Vánoce totiž určitě přibude další ,,várka" skvělých knih. Někteří si řeknou: to je pohoda, to mám přečtené za měsíc. Co si budeme povídat, je to tak a závidím některým to množství času, který mohou využít ke čtení. Bohužel jsem velmi časově vytížená, a tak zůstanu u reálných cílů. Knih je dohromady 7. Nejraději bych je četla všechny najednou, kdyby to šlo, ale bohužel. Těším se na každou z nich!
Trochu jsem si pohrála s designem fotek. Přidala jsem podzimní - Halloweenské motivy. Když už je ten podzim, halloween se rychle blíží. Je to období, které nemám moc ráda. Vždy mi na podzim došlo, že už jsem zase o rok starší (asi tím, jak padá barevné listí). Tak mi to přijde spíš jako pochmurná doba. Na druhou stranu je to parádní čas zalézt si do postele pod peřinu, na stolek si položit hrnek horkého čaje (či čehokoliv jiného) a číst, číst a číst. Pokud se teda nemusíte učit jako já.
Uvařme si teda šálek horkého čaje, kávy nebo čokolády a vrhněme se do světa popsaných stránek.




1.
První dvojice knih se opírá o mojí již známou závislost. Harry Potter a filozofie je kniha, ve kterém jsou popsány skoro všechny díly Harryho Pottera a jsou rozebrány dle filozofického hlediska. Jsou na ní odlišné názory, tak jsem na ní zvědavá. Jen je škoda, že autoři nepočkali na všechny díly a nesepsali to úplně celé.
S mojí oblibou ke světu Harryho a hlavně i ke spisovatelce J. K. Rowling nemohlo zůstat jen u knih související s mladým kouzelníkem. Vždy jsem si od této spisovatelky chtěla přečíst ještě i něco jiného. Tím, že jsem k svátku dostala knihu Ve službách zla, se mi toto malé přání splní. Detektivky moc nečtu, ale třeba se mi zalíbí.


2.
Od detektivky se přesuneme do pohádkového světa. Po knize Šťastně až navěky jsem sáhla, když měli v knihkupectví Dobrovský slevy. Jelikož jsem vlastník celé série Selekce, tak tato kniha pro mě byla jasná volba. Doplňkové povídky v rámci série budou určitě milým zpestřením.
Škola dobra a zla - Svět bez princů je ještě pohádkovější. První díl této série mě velmi překvapil. Myslela jsem si, že bude pohádkový až moc, ale opak je pravdou. Celou knihu jsem měla přečtenou za pouhé dva dny (v rámci mé letní dovolené).


3. 
Poslední dvojice (ne však poslední knihy) jsou žánrově fantasy/scifi. Můj velmi oblíbený žánr. Rudá královna je kniha, ze které mám momentálně největší radost. Je to moje úplně, ale fakt úplně, první výhra v nějaké soutěži (když nepočítám pár korun ve sportce :D). Tímto ještě jednou děkuji, i když jsem za ní děkovala už asi milionkrát. Ale jinak jsem normální, vážně jo.
Kniha Bez šance mě zaujala svou anotací. Je to pro mě zase něco trochu jiného, a příběh dospívajících dětí prchajících před rozpojením by zaujal každého milovníka tohoto žánru. Uvidíme, zda to splní má očekávání, či nikoliv.


4.
A je tu poslední kniha dnešního článku. U fantasy ještě zůstáváme a celý tento výpis jím i zakončíme. Ono je tu z fantasy vlastně skoro všechno. Skleněný trůn se v mých rukách ocitl zajímavým způsobem. Nevím, jak to máte vy, ale já, když jdu do knihkupectví, tak tam strávím hodiny jen tím, že koukám na knihy jak puk a v duchu brečím nad tím, že si nemohu odnést všechny. Tak jsme takhle stála před regálem a nerozhodně si prohlížela všechny ty skvosty. No po nějaké té době už jsem se musela rozhodnout, tak jsem prostě hrábla po první knize, která mi přišla pod ruku a ejhle. Máme jí zde.

Komentáře

Oblíbené příspěvky